loading...

مرجع اسکرابر صنعتی

بازدید : 0
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 12:17


موکت کردن کف و رویکرد‌پله‌ها مزایای خودش اسکرابر صنعتی را دارااست. سطح قابل انعطاف و شل آن، سردی سنگ را از دربین می برد. همینطور در فصل سوزوسرما، گرمای درون منزل بیشتر نگهداری میشود. ولی با سپری شد مجال، خاک و گرد و غبار کم کم روی موکت می‌نشیند و به الیاف آن زخم می زند.

در صورتی‌که نظافت رویکرد‌پله‌ها به موقع جاری ساختن نشود، موکت به محل تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها تبدیل میگردد.
برای پرهیز از همگی این اتفاقات نا مطلوب، سفارش می کنیم هر یکسری هفته یکبار یا این که به طور هفتگی رویه‌پله را منزه فرمائید. به خاطر داشته باشید مطالعه دایم و تروتمیز منجر می‌گردد قدمت فرش و موکت ارتقا یابد و چگونگی هوای درون منزل نیز بهبود پیدا نماید.

شایسته ترین طرز شستشوی شیوه پله چیست؟
قبل از اینکه به تحقیق طریق شستن خط مش پله و فرآیند متفاوت نظافت کردن آن بپردازیم، خوب میباشد با اصطلاح رایج پولیش سنگهای شیوه پله آشنا شویم. در واقع روی های زیادی برای پاک کردن سنگ رویه پله وجود دارااست که یکی شایسته ترین آنان استعمال از سرویس ها نماشویی و پولیش پله ها میباشد. اما این شغل قواعد اختصاصی خودش بیسون صنعت را دارااست که درپی بیشتر با آن ها آشنا می‌شوید.

سنگ روش پله ها در اولی روزهای نصب مثل آینه برق میزنند و ظاهری بسیار خوشایندی دارا‌هستند. با سپری شد مجال معمولا این درخشندگی مکان خویش را به لکه های متفاوت کدر و آلوده و کثیف می‌دهد و دیگر چیزی از آن ظواهر گذشته و درخشان قابل رویت وجود ندارد. یکی شایسته ترین چاره ها برای بازگرداندن ظواهر زیبای قبلی پولیش سنگها میباشد.

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 12:16

با اعتنا به تمامی گیری بیماری کرونا و آلودگی اماکن، به اسکرابر صنعتی ویژه درمان‌گاه‌ها و اماکن درمانی، نظافت دور و اطراف مریض خانه‌ها و بیمار‌ستان‌ها به صورت تروتمیز در حین روز از التفات بالایی شامل است. به کار گیری از دستگاه‌های زمین شوی صنعتی می‌تواند عمل را برای اشخاص شل خیس نماید.
به امداد دستگاه‌های نظافت صنعتی نوین تمیز ، مانند گونه های اسکرابر، سوییپر، واترجت، مکنده صنعتی و... که تخصص آن ها در نظافت سطح زمین میباشد، دسترسی به میزان استاندارد بهداشتی عمل سهل وآسان تری شد‌ه‌است.
یکی‌از قابلیت و امکان‌های اساسی دستگاه‌های کف شوی، سرعت در نظافت میباشد که به بالا رفتن بازده نظافت، در دور و بر‌های مالامال تردد امداد بسزایی میکند. به کار گیری از دستگاه‌های زمین شوی راحتی میباشد و نیروی کار به سادگی می توانند طرز‌ی به کار گیری را خاطر بگیرند.
یک کدام از مهم‌ترین نکات برای به کارگیری از اسکرابر‌ها و زمین شوی‌های دسته نوین تمیز، معدود صدا بودن این محصول ها است، که در جای ‌های همگانی مانند درمان‌گاه‌ها و اماکن درمانی که از تردد بالایی شامل است و اشخاص نیاز به استراحت دارا هستند، از التفات بالایی شامل است که به آسایش اشخاص امداد متعددی میکند.
اسکرابرها سبب نگهداری ایمنی و تندرست نیروی کار در مریض خانه‌ها و اماکن درمانی می‌گردد، چون نیاز وجود ندارد اشخاص با سطح‌های کثیف در تماس بدون واسطه باشند و این در سالم نیروی کار نظافتی از التفات بالایی برخوردار‌است.
شناخت با اجزای پولیشر


شناخت با اجزای پولیشر
به صورت کلیپولیشر اسکرابر صنعتی ساختار معمولی ای دارااست البته در شکل خلا تجربیات کافی عمل با آن میتواند برای اپراتور طاقت فرسا باشد. از جمله اپراتور مجرب می داند که در حالتی که مجموعه را به سمت بالا ببر دستگاه به سمت راست رفته و درصورتی که به سمت تحت حرت دهد دستگاه به سمت چپ می‌رود. ولی احتمالا می بایست مدتی بگذرد تا یک اپراتور بی تجارب متوجه خواهد شد که عامل تکان دستگاه به هر سمت چیست و یا این که می بایست به وی فراگیری‌های ما یحتاج داده خواهد شد. مورد نیاز به یادآوری میباشد که دستگاه‌های پولیشری که از استیل تشکیل‌شده اند نسبت به گونه های پلاستیکی بسیار مقاوم خیس می باشند. در‌پی با اجزای یک دستگاه پلیشر و نکات استعمال از پولیشر آشنا می‌شویم.
نصیب در اختیار گرفتن- این قسمت متشکل از کلید پر‌نور و بدون صدا کردن الکتروموتور و گروه پاشش آب یا این که ماده های شوینده میباشد و در بخش بالای گروه جای دارد.
الکتروموتور- این قطعه با برق 220 ولت فعالیت می‌نماید و تک فاز میباشد. فعالیت چرخاندن برس را اعمال میدهد و در انتهای گروه پولیشر قراردارد.
برس دستگاه پولیشر- هر برس دیسکی صورت بیسون صنعت متشکل گردیده از سه نظام، شاسی و مویی برس که عمل سابیدن سطح های را اجرا می دهد. سه نظام واسط اتصال برس و الکتروموتور میباشد. شاسی نیز حمل کننده و نگهدارنده مویی و سه نظام میباشد. بسته به نیاز می توانید برس زبر، ساده یا این که قابل انعطاف به دستگاه پولیشر خویش متصل نمایید.گاهی با غرض جرم بری و واکس زدن به مکان برس، پد و نگهداره آن به پولیشر متصل میگردد. با دقت به کاربری مدنظر میتوانید از پد قابل انعطاف، طاقت فرسا یا این که زبر و پد ساده به کارگیری فرمایید.
مخزن آب پاک پولیشر- در نصیب میانی مجموعه دستگاه، یک مخزن 10 الی 15 لیتری جای دارد که می‌قدرت آن را با آب یا این که مواد شستشو مالامال کرد.
چرخ دستگاه پولیشر- در پشت دستگاه دو چرخ با مقصود سهولت در انتقال دستگاه پیاده سازی گردیده‌است.

بازدید : 0
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 11:05


در طرز مکانیزه نظافت سوله دمنوش دیگر خبری از اسکرابر صنعتی رنج نظافت سنتی وجود ندارد. درین نحوه از امکانات نظافت صنعتی برای نظافت کردن به کارگیری میگردد. این شیوه ضمن صرفه جویی در هزینه ها، سریع خیس بوده و به پرسنل کمتری نیاز دارااست. پروسه شغل در شستشوی سوله ساخت دمنوش به طریق مکانیزه به طور پایین میباشد:

استفاه از امکانات صنعتی شستشو: در‌این طرز از اشکال امکانات مکانیزه نظافت مانند اسکرابر، جاروبرقی و واترجت صتعتی برای پاک کردن کف، دیوارها، سقف ها و امکانات کارگاه به کار گیری میگردد.

سیستم های ضدعفونی کننده و آبکشی: بعداز شستشوی امکانات و دیواره ها و… ، توسط کارواش صنعتی یا این که … کلیه مناطق را آبکشی می‌کنیم تا ماده شوینده و ضدعفونی کننده از سطح ها و امکانات منزه شوند.

شیوه مکانیزه نظافت انبار دمنوش نسبت به شیوه سنتی مزایای متعددی دارااست که در‌پی به برخی از آنها اشاره می کنیم:

در‌این طرز نظافت شغل خیلی زودتر مجموع می گردد، به همین عامل پرسنل کمتر در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرند. همینطور به جهت به کار گیری از امکانات نظافت صنعتی، کلیه بخش های کارگاه و امکانات به صورت یکسان و بدون نقص پاک میگردند.

در غایت تعیین هر کدام از طریق های نظافت سنتی و یا این که مکانیزه سوله دمنوش بستگی به کارگاه داراست. سوله های بزرگتر با امکانات غامض خیس از طریق نظافت امروزی بیشتر استعمال میکنند، البته کارگاه های کوچیکتر شیوه نظافت سنتی رو ترجیح می‌دهند.


نظافت سوله دمنوش
بایستگی به کار گیری از امکانات نظافت صنعتی در کارخانه های ساخت دمنوش
از آن جایی که کارخانه های ایجاد دمنوش، مملو از آلودگی های ریز و درشت بوده و منزه نگه داشتن اینگونه محیطی عمل مشقت میباشد. استعمال از امکانات نظافت صنعتی در نظافت سوله دمنوش اهمیتی دوچندان پیدا میکند. در شرایطی که این آلودگی ها به صورت موءثر پاک نشوند، میتوانند سبب ساز به خطاها مختلفی برای مثال مفاد پایین شوند:

آلودگی مال: در شرایطی‌که کف و سطح ها کارخانه تماما منزه نشوند، می‌توانند سبب به آلودگی کالا آخری شوند. این دستور می‌تواند به از دست رفتن چگونگی کالا و حتی خطر سالمی برای مصرف کنندگان باعث گردد.

مخاطرات ایمنی: کف های لغزنده و مرطوب میتواند سبب به لیزخوردن و زمین میل کردن پرسنل گردد. همینطور، تجمع مواد قابل اشتعال مانند برگ های دمنوش کم آب میتواند خطر حریق سوزی را ارتقا دهد.

کاهش فایده وری: اطراف شغل آلوده و نامنظم بیسون صنعت قادر است بر روحیه و عملکرد کارگر تأثیر منفی بگذارد.

ایرادات بهداشتی: آلودگی ها می‌توانند محل پرورش باکتری ها، قارچ ها و بقیه میکروب های مضر باشند. این فرمان قادر است سبب ساز به بیماری کارگر خواهد شد. به این ترتیب به کارگیری از امکانات نظافت صنعتی می‌تواند به رفع این خطاها و ساخت و ساز محیطی پاک، ایمن و کارآمد در سوله های ساخت‌و‌ساز دمنوش یاری دهد.

به‌دنبال به برخی از مزایای به کار گیری از امکانات نظافت صنعتی در کارخانه های ساخت‌و‌ساز دمنوش اشاره می‌کنیم:

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:27

از ماده شوینده و ضدعفونی کننده مطلوب اسکرابر صنعتی استعمال نمایید.
از دستکش و ماسک به کار گیری نمائید تا از جابجایی بیماری خودداری خواهد شد.
امکانات و وسایل را کاملا کم آب نمایید.
آشغال ها را به صورت آراسته گردآوری و دفع نمائید.
مداقه نظافت رستوران ها

نظافت رستوران ها از عنایت متعددی برخوردار‌است و قادر است به مورد ها ذیل یاری دهد:

نگهداری تندرست و ایمنی مشتریان و نیروی کار
پرهیز از سرایت بیماری
تولید فضایی پاک و بهداشتی برای مشتریان
بهبود چگونگی طعام
نظافت رستوران ها به طور حرفه‌ای

درصورتی که رستوران شما به صورت منظم مشتریان متعددی دارااست، خوب میباشد از یک کمپانی خدماتی نظافتی ماهر برای نظافت رستوران خویش امداد بگیرید. این موسسه ها از امکانات و ماده های شوینده و ضدعفونی کننده مطلوب به کار گیری می نمایند و می‌توانند رستوران شما‌را تماما و ماهر منزه نمایند.

امکانات نظافت رستوران ها
امکانات نظافت رستوران ها کلاً بیسون صنعت به دو مجموعه تقسیم میگردند: امکانات دستی و امکانات مکانیکی.

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:53


در صنعت های متعدد، به ویژه نفت و گاز، حفظ و نظافت اسکرابر صنعتی مخازن ذخیره سازی از مداقه بالایی شامل است. رسوبات، جرم ها و آلودگی ها میتوانند به گذر زمان وقتگیر روی سطح های داخلی و فرنگی مخازن جمع شده و سبب ساز به خوردگی، فرسایش و مشکل در سعی آن‌ها شوند. برای رفع این بحران، استعمال از طریق های نوین و کارآمد نظافت، مانند دستگاه های کارواش صنعتی، امری ضروری میباشد. دستگاه های کارواش صنعتی با سود گیری از فشار بالای آب، روشی اثر گذار و کارآمد برای نظافت مخازن نفتی ارائه میدهند.

شیوه های لایروبی مخازن نفتی
ذخیره سازی نفت نپخته و متاع های نفتی در مخازن، قسمت طلاق ناپذیری از صنعت نفت و گاز میباشد. با سپری شد فرصت، رسوبات و آلاینده ها میتوانند در کف مخازن گردآوری شوند و چگونگی و عملکرد آنها‌را ذیل اثر قرار دهند. لایروبی مخازن، فرآیندی میباشد که برای پاک سازی رسوبات و آلاینده ها از کف و دیواره های مخازن به شغل می رود.

گزینش طریق مطلوب لایروبی و نظافت مخازن به کارداران مختلفی به عنوان مثال اندازه و صورت مخزن، نوع رسوبات مو جود، و دارایی پروژه بستگی دارااست. طریق های رایج لایروبی مخازن نفتی عبارتند از:

طریق دستی لایروبی مخازن نفت
طرز مکانیکی لایروبی مخازن نفتی
طریق شیمیایی لایروبی مخازن نفت
شیوه بیولوژیکی بیسون صنعت لایروبی مخازن نفتی

بازدید : 4
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:22

هیچ‌چیز رضایت قسمت‌خیس از عمل در یک دور اسکرابر صنعتی و اطراف پاک، هنگام تهیه و تنظیم طعام در یک آشپزخانه تجاری وجود ندارد. برای صرفه‌جویی در طول، ایمنی و بهداشت، یک کارواش یا این که شوینده فشار آب گرم شایسته ترین تعیین میباشد.
اکثر وقت ها فارغ از نیاز به ماده های شوینده، می‌قدرت یک محلول مطلوب برای پاک کردن پیشخوان، کف زمین، آشپزخانه، مخازن آب میوه و موردها دیگر داشت. درین وضعیت شاید به کار گیری از شایسته ترین اسکرابر یا این که جاروبرقی صنعتی هم نتواند به اندازه یک واترجت آب گرم برای نظافت دور و بر اثر گذار باشد.

تعیین امکانات نظافت مواد غذایی برای حصول‌وکاری که نیاز به تفحص‌های بهداشتی دارااست، ضروری میباشد. برخورداری از واترجت صنعتی یا این که کارواش فشار آب گرم این قابلیت را می دهد که مدام از قوانین بهداشتی تقلید فرمایید.

با یک واشر فشار آب گرم، می توانید هربار که فضای آشپزخانه و کارخانجات مواد غذایی را پاک میکنید، از آب با دمای بالا به کارگیری نمایید. خلال ملزومات صنعت، به پاک سازی سازگار با فضا زیست نیز دست می یابید. کارواش فشار آب گرم با کوشش بالا در سبک‌های قابل حمل و اثبات جان دار میباشد.
واترجت آب گرم قابل حمل این قابلیت را مهیا می‌نماید که به راحتی دستگاه را جابه‌جا و هر اینچ از اطراف را از درون و بیرون، با آلایندگی صفر، منزه نمائید. این واترجت‌های صنعتی برای فراهم‌سازی خوراک، هود آشپزخانه، کف پیشخوان، میز فعالیت، کولرهای راهرو، اتاق غذاخوری، فضای گشوده، محوطه آشغال و... قابل استعمال می باشند.

یکی‌از دیگر از کاربردهای مهم این نوع دستگاه بیسون صنعت ها، به کار گیری تحت عنوان واترجت پتروشیمی در پالایشگاه های نفت و گاز و…. میباشد. انگیزه این مسئله نیز اقتدار تمیز کنندگی بالای این دستگاه ها است.
مبدل حرارتی چیست؟
مبدل حرارتی دستگاهی میباشد که حرارت را در تاثیر اختلاف دمای ساخت گردیده میان دو سیال، از یک سیال (گاز یا این که مایع) به سیال دیگر منتقل می‌نماید. نوع قالب و لوله، نوع هوا خنک (درای کولر گازی) و نوع شیت‌ای از مهم ترین و پرکاربردترین مبدل های حرارتی میباشند. یکی‌از عملیات‌های اصلی، پاک کردن این مبدل‌ها به جهت اشکال آلاینده‌ها و رسوبات میباشد. واترجت صنعتی فشار توانا تحت عنوان دستگاه نظافت صنعتی مکانیزه، از او‌لین آیتم‌های شستشوی مبدل حرارتی میباشد. با به کارگیری از این شیوه، آب با فشار زیاد از شیوه به دور پرتاب میگردد تا آلودگی و رسوب را از میان چیره شود.

بازدید : 4
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:19

جاروبرقی کشیدن: پیش از استارت شستشو، جاروبرقی کشیدن اسکرابر صنعتی مبل ها ضروری میباشد. این عمل ذرات گرد و غبار، گیسو و بقیه آلودگی ها را از سطح مبل ها منزه می نماید و به شستشوی خوب و عمیق خیس یاری می نماید. به خصوص به بخش های درز و کناره ها دقت فرمایید.

پاک کردن لکه ها: لکه های روی مبل را پیش از شستشو با شوینده مطلوب لکه بری منزه فرمائید. این فعالیت به منزه شدن بدون نقص لکه ها و پرهیز از ماندگاری آنان یاری می نماید. برای لکه های متفاوت، از شوینده های منحصر به فرد لکه مانند لکه بری جوهر، لکه بری چربی و … به کار گیری فرمائید.

—> ماده شوینده مطلوب دستگاه مبل شوی خانگی و فرش شوی خانگی

مالامال کردن مخزن: مخزن دستگاه را با آب ولرم (خیر داغ) و ماده شوینده منحصربه‌فرد مبل شویی لبریز فرمایید. به معیار شوینده سفارش گردیده در دفترچه راهنمای دستگاه دقت نمائید. استعمال بیش تر از حد از شوینده می‌تواند به مبل ها زخم برساند.

گزینش برس مطلوب: برس های مختلفی برای سطح ها متفاوت مبل ها وجود دارااست. از جمله، برس قابل انعطاف برای پارچه های دقیق و برس طاقت فرسا برای پارچه های قطور مطلوب میباشد. برس بیسون صنعت مطلوب را با دقت به نوع و متاع پارچه مبل خویش تعیین نمایید.

بازدید : 18
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:09

همان طور که فراتر اشاره شد زمین شوی صنعتی یک اسکرابر صنعتی دستگاه نظافت میباشد که فعالیت اساسی آن گردآوری گونه های آلودگی از سطح ها هم زمان با شست و شو و نظافت میباشد. این دستگاه در همگی دور و اطراف ها، صنعت های، کارخانجات و همگی مراکزی که نیاز به نظافت عمقی دارااست به کارگیری میگردد. در واقع به جهت تنوع بالایی که‌این دستگاه نظافت در ایجاد و ایجاد کرد دارااست، می‌اقتدار از آن در موردها بخش اعظمی به کار گرفت. درپی به مهمترین کاربرد های ادستگاه اسکرابر اشاره می کنیم که عبارتند از:

نظافت تالار ها و نمایشگاه ها
نظافت محل های شغل و اداره ها
تمیزی دور و بر های صنعتی
شستشوی کارخانجات صنعتی
و ...
نکات اساسی خرید اسکرابر صنعتی
به خواسته خرید اسکرابر صنعتی خلال ارزش همواره می بایست یکسری نکته را در لحاظ گرفت. خصوصیت های محیطی بر گزینش این دستگاه اثر بدون واسطه دارا هستند و انتخاب می نمایند چه نوع دستگاهی برای آن اطراف مطلوب میباشد. مساحت پایین نظافت، برای خرید دستگاه اسکرابر صنعتی، خلال ارزش، بایستی به عواملی مانند مساحت دور و اطراف، پهنای راهروها، دسترسی به برق، ترازو رفت‌وآمد، شدت آلودگی و مال کفپوش نیز دقت کرد.

مساحت دور و بر: مساحت محیطی که قرار میباشد دستگاه اسکرابر در آن مصرف شود، یکی مهمترین دست اندرکاران در گزینش دستگاه میباشد. برای فضا‌های خرد، دستگاه‌های اسکرابر خرد و گردآوری‌وجور مطلوب میباشند. برای دور و اطراف‌های بلندمرتبه، دستگاه‌های اسکرابر تبارک‌خیس و قدرتمندتر سرنشین دار موردنیاز میباشد.

نوع کفپوش: کالا کفپوش نیز در تعیین دستگاه اسکرابر تأثیرگذار میباشد. برای کفپوش‌های صاف و صیقلی، دستگاه‌های اسکرابر با برس‌های قابل انعطاف و اسفنجی مطلوب می‌باشند. برای کفپوش‌های خشن و ناهموار، دستگاه‌های اسکرابر با برس‌های زبر و سفت موردنیاز میباشد.

ترازو رفت‌وآمد: واحد سنجش رفت‌وآمد در دور و اطراف نیز می بایست در تعیین دستگاه زمین شوی در لحاظ گرفته گردد. برای اطراف‌های پرتردد، دستگاه‌های اسکرابر فارغ از کابل مطلوب خیس میباشند.

نوع منبع تغذیه: دستگاه‌های اسکرابر به دو نوع باتری‌دار و برقی تقسیم می شوند. دستگاه‌های اسکرابر باتری‌دار برای دور و بر‌هایی که دسترسی به برق محصور میباشد، مطلوب میباشند. دستگاه‌های اسکرابر برقی برای فضا‌هایی که دسترسی به برق راحت میباشد، کاربردی اند.

نوع هدایت دستگاه: دستگاه های اسکرابر در دو بیسون صنعت نوع کلی ساخت‌و‌ساز میگردند. این دو نوع در واقع اسکرابر های دستی و اسکرابر های سرنشین دار میباشند. یکی مهمترین گام ها در گزینش دستگاه مطلوب اعتنا به دور و اطراف و نیاز سنجی مطلوب میباشد.

درین خصوص بایستی خاطرنشان کرد در مناطقی که دور و بر پایین نظافت خرد میباشد استعمال از دستگاه اسکرابر دستی به صرفه خیس میباشد. همینطور در مناطقی که حجم نظافت بزرگ میباشد از گونه های سرنشین دار این دستگاه ها به کارگیری می گردد.

بازدید : 6
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:09

همان طور که فراتر اشاره شد زمین شوی صنعتی یک اسکرابر صنعتی دستگاه نظافت میباشد که فعالیت اساسی آن گردآوری گونه های آلودگی از سطح ها هم زمان با شست و شو و نظافت میباشد. این دستگاه در همگی دور و اطراف ها، صنعت های، کارخانجات و همگی مراکزی که نیاز به نظافت عمقی دارااست به کارگیری میگردد. در واقع به جهت تنوع بالایی که‌این دستگاه نظافت در ایجاد و ایجاد کرد دارااست، می‌اقتدار از آن در موردها بخش اعظمی به کار گرفت. درپی به مهمترین کاربرد های ادستگاه اسکرابر اشاره می کنیم که عبارتند از:

نظافت تالار ها و نمایشگاه ها
نظافت محل های شغل و اداره ها
تمیزی دور و بر های صنعتی
شستشوی کارخانجات صنعتی
و ...
نکات اساسی خرید اسکرابر صنعتی
به خواسته خرید اسکرابر صنعتی خلال ارزش همواره می بایست یکسری نکته را در لحاظ گرفت. خصوصیت های محیطی بر گزینش این دستگاه اثر بدون واسطه دارا هستند و انتخاب می نمایند چه نوع دستگاهی برای آن اطراف مطلوب میباشد. مساحت پایین نظافت، برای خرید دستگاه اسکرابر صنعتی، خلال ارزش، بایستی به عواملی مانند مساحت دور و اطراف، پهنای راهروها، دسترسی به برق، ترازو رفت‌وآمد، شدت آلودگی و مال کفپوش نیز دقت کرد.

مساحت دور و بر: مساحت محیطی که قرار میباشد دستگاه اسکرابر در آن مصرف شود، یکی مهمترین دست اندرکاران در گزینش دستگاه میباشد. برای فضا‌های خرد، دستگاه‌های اسکرابر خرد و گردآوری‌وجور مطلوب میباشند. برای دور و اطراف‌های بلندمرتبه، دستگاه‌های اسکرابر تبارک‌خیس و قدرتمندتر سرنشین دار موردنیاز میباشد.

نوع کفپوش: کالا کفپوش نیز در تعیین دستگاه اسکرابر تأثیرگذار میباشد. برای کفپوش‌های صاف و صیقلی، دستگاه‌های اسکرابر با برس‌های قابل انعطاف و اسفنجی مطلوب می‌باشند. برای کفپوش‌های خشن و ناهموار، دستگاه‌های اسکرابر با برس‌های زبر و سفت موردنیاز میباشد.

ترازو رفت‌وآمد: واحد سنجش رفت‌وآمد در دور و اطراف نیز می بایست در تعیین دستگاه زمین شوی در لحاظ گرفته گردد. برای اطراف‌های پرتردد، دستگاه‌های اسکرابر فارغ از کابل مطلوب خیس میباشند.

نوع منبع تغذیه: دستگاه‌های اسکرابر به دو نوع باتری‌دار و برقی تقسیم می شوند. دستگاه‌های اسکرابر باتری‌دار برای دور و بر‌هایی که دسترسی به برق محصور میباشد، مطلوب میباشند. دستگاه‌های اسکرابر برقی برای فضا‌هایی که دسترسی به برق راحت میباشد، کاربردی اند.

نوع هدایت دستگاه: دستگاه های اسکرابر در دو بیسون صنعت نوع کلی ساخت‌و‌ساز میگردند. این دو نوع در واقع اسکرابر های دستی و اسکرابر های سرنشین دار میباشند. یکی مهمترین گام ها در گزینش دستگاه مطلوب اعتنا به دور و اطراف و نیاز سنجی مطلوب میباشد.

درین خصوص بایستی خاطرنشان کرد در مناطقی که دور و بر پایین نظافت خرد میباشد استعمال از دستگاه اسکرابر دستی به صرفه خیس میباشد. همینطور در مناطقی که حجم نظافت بزرگ میباشد از گونه های سرنشین دار این دستگاه ها به کارگیری می گردد.

بازدید : 16
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57

فرآیند نصب کارواش خانگی به نوع آن بستگی اسکرابر صنعتی داراست. به صورت کلی، دو نوع کارواش خانگی وجود دارااست:

۱. کارواش سرشیلنگی:

این نوع کارواش به شلنگ آب وصل میشود و نیاز به نصب خاصی ندارد.
تنها کافیست رابط شلنگ را به رمز کارواش وصل نمایید و شلنگ را به شیر آب وصل فرمایید.
بعد میتوانید با تهیه فشار آب، کارواش را پر‌نور فرمائید و از آن به کار گیری فرمائید.
۲. کارواش برقی:

این نوع کارواش به برق نیاز داراست و می بایست به پریز برق وصل خواهد شد.
پیش از نصب، می بایست محل قابل قبولی برای کارواش تعیین نمائید که به پریز برق مجاورت باشد.طریق فعالیت کارواش خانگی
آن‌گاه می بایست شلنگ کارواش را به ورودی آب دستگاه وصل فرمائید.
در غایت، کارواش را به پریز برق وصل فرمائید و آن را پر‌نور نمائید.
طرز هواگیری کارواش سیار
هواگیری کارواش سیار فرآیندی بی آلایش میباشد که میتوانید به راحتی آن را جاری ساختن دهید. این شغل به شما یاری می نماید تا از کارایی درست دستگاه خویش اعتقادوباور نتایج فرمائید و از بروز مشکلاتی مانند نشت آب یا این که کاهش فشار دوری فرمایید.

روند هواگیری کارواش سیار:

مرحله نخستین: شلنگ ورودی آب را به شیر آب وصل نمایید.

مرحله دوم: شلنگ خروجی آب را به تفنگی وصل نمایید.

مرحله سوم: تفنگی را گشوده فرمائید بیسون صنعت و اذن دهید آب به دوران یک‌سری دقیقه سرازیر گردد تا حباب های هوا از سیستم بیرون شوند.

مرحله چهارم: تفنگی را ببندید و دستگاه را پر‌نور نمایید.

مرحله پنجم: ماشه تفنگی را فشار دهید تا آب با فشار از آن بیرون گردد.

مرحله ششم: در صورتی‌که آب با فشار نادر بیرون می‌شود، ممکن میباشد هنوز هوا در سیستم وجود داشته باشد. در‌این‌حالت‌، ماشه تفنگی را به صورت متناوب فشار داده و رها فرمائید تا حباب های هوا کاملا بیرون شوند.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 151
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی